lördag 8 februari 2014

Vårt hem i Hus & Hem






Foto Lina Östling av mig

Nu på hyllorna står Hus & Hem med vårt vardagsrum som framsida , konstig känsla det där att se farmors tavla och våran soffa där vi myser hela familjen varje kväll på hyllorna i butikerna=)

Jag ska erkänna o säga att jag var faktiskt lite pirrig att det skulle publiseras fast jag gjort reportaget själv och världens bästa Lina hade fotat , det där att lämna ut sig själv och familjen med bild och text...Men jag blev faktiskt jättenöjd när jag väl såg det  , Nina på Hus & Hem hade skrivit jättefin text och de har layoutat jättefint! Känns super bra! Jag känner mig jättestolt över vårt hem vi skapat med de medel vi kunnat i vår lilla familj.

Så tack hela teamet ,proffsiga fina Lina Östling med sin kamera och hela gänget på Hus & Hem......

20 kommentarer:

Älfgärdet sa...

Superfint! Såklart! Så spontant go genomgående känsla ♥

Annas röda stol sa...

Wow säger bara...mysigt, hemtrevligt, snyggt och finfina bilder!!! En fin dag till er. Kram Anna

Vintageregreening sa...

Jättefint reportage! Och jag håller med om att bilderna Lina har tagit är superproffsiga.Kram Susan

House of Silver sa...

TILLYKKE med dit super flotte og personlige hjem i bladet. Du kan være STOLT!
God weekend :-)
Kram Jeanette

Duse Pasteller sa...

Digger stilen din! Skal prøve å få tak i det bladet :)
Janni

Malin`s Diner sa...

Wow, vilket charmigt och personligt hem. Underbart!

Kram kram

Wohnszene sa...

very very nice, i love your style!

Best regards from germany
Florian

Fru Vintage sa...

Heeeeeeelt FANTASTISKT snyggt , mysigt, coolt och härligt hem och reportage!!!! Grattis!!!! Kram Fru Vintage

Unknown sa...

Såg ju omslaget! Så snyggt - vilket fint hem du har!Du är sååååååå duktig. Kramis bästa du!!!

Unknown sa...

Hej det var ju jag Mari jag är inte inloggd och blev anonym!!!

Anonym sa...

Justt wish to say yoyr article is as surprising. Thhe clarity in your put
up is simply nice and that i could assume you're an expert in thijs subject.

Fine together with your permission aloow me too take hold of your feed to keep updated with
impending post. Thanks 1,000,000 and please continue the
enjoyable work.

My weblog; google safe link wheel

Asia80 sa...

Johanna ! I love your kitchen :) It's great :) Greetings from Polish,Joanna ;)

Anonym sa...

My spouse and I stumbled over here coming
from a different website and thought I may as well check things out.
I like what I see so now i am following you. Look forward to looking
into your web page yet again.

Visit my site: emergency hail damage restoration services North Carolinas

Anonym sa...

Hey there, I think your blog might be having browser compatibility issues.
When I look at your website in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
superb blog!

my web page :: FB Infinite demo

Anonym sa...

Hi there i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere,
when i read this article i thought i could also make comment due to this brilliant paragraph.


my page ... dietformula

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slöt han med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att ge en trollformel för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformler, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
1) Love Spells
2) lösning och botemedel mot all sjukdom
3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
4) Äktenskapstavlar
5) Graviditetsförtrollning
6) Breakup Spells
7) Döden
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en varaktig lösning
via {drogunduspellcaster@gmail.com}

Fotowoltaika Bydgoszcz sa...

Amazing content. Im looking for another and new articles.

Rower Focus sa...

I love the design of your kitchen.

wyprawykunieznanemu sa...

https://centrumkolarskie.pl/category/porady-turystyczne/

wyprawykunieznanemu sa...

https://centrumkolarskie.pl/