fredag 1 januari 2016

Nytt år...



Vilket år det vart ! Verkligen kontrasternas år mycket har hänt både privat och i världen som jag aldrig vill uppleva igen men så otroligt mycket bra och roligt har också hänt ,verkligen ett jojjoår=))
Men året toppas verkligen av alla resor jag fått vara med om , 2 jobb vändor med Ikea family live blev det i år vilket var så otroligt roligt ,ett i oslo och ett i Lissabon.
Sedan fyllde jag ju 40 år under våren vilket firades med stoooor fest med alla jag håller kär vilket blev en oförglömlig natt! Helgen efter festen överaskade min älskling mig med en resa till Barcelona , alltså vilken stad blev helt kär. Några veckor efter packade vi ihop oss hela familjen och stack i väg till turkiet och hade det så skönt! Ja alla dessa varma minnen bär jag med mig till 2016 och hoppas på ett fantastiskt år ! God Fortsättning önskar jag er alla!!!

1 kommentar:

Annas skattkammare sa...

God fortsättning!
Kram Anna